Профспілка "Захист Праці" (UNI, IUF)

INDEPENDENT TRADE UNION "ZAKHYST PRATSI" (UNI, IUF) tel. +380 50 358 71 48

Звернення “Захисту праці” до Голови СБУ з приводу перешкоджання міліціонерами профспілковій діяльності на будівництві аеропорту “Бориспіль”

Posted by admin на Липень 8, 2011

Голові СБ України

Хорошковському В.І.

Голови первинної профспілкової

організації «Серп і Молот» київської

місцевої професійної спілки

«Захист праці»

Махинько В.В.

ЗАЯВА

Я отримав інформацію, від членів нашої профспілки Брея П.С. та Мурав’я А.М., що їм погрожував співробітник міліції, за те, що вони звернулися до нашої профспілки за захистом своїх трудових прав.

Події розвивалися наступним чином:

До мене звернулися чотири члени профспілки Барчиківський В.В., Брей П.С., Супрун С.А. і Мурав’я А.М., які працюють на підприємстві ТОВ «Забудова», яке виконує будівельні роботи в аеропорту «Бориспіль», що їм не виплачують заробітну плату і відмовляються офіційно оформляти на роботу. Мною був вручений лист підприємству ТОВ «Забудова» (вхід. № 82/06/11 від 02.06.2011) з вимогою негайно усунути порушення трудового законодавства. Через декілька годин до мене зателефонував Брей П.С. і заявив, що йому телефонує знайомий директора підприємства по імені Славік та погрожує фізичною розправою, за те, що він написав заяву до нашої профспілки з просьбою допомогти в отриманні заробітної плати. Я відповів, що якщо до нього ще раз зателефонують з погрозами, хай дасть мій номер телефону і я з ними поспілкуюсь. Приблизно через годину мені знову зателефонував Брей П.С. і сказав, що він претензій до підприємства не має, і що хоче забрати свою заяву. На моє питання чи отримав він заробітну плату, він відповів так. Я йому запропонував приїхати в офіс профспілки та написати заяву, що він претензій до підприємства не має, від дав згоду, але не приїхав.

Через деякий час, до мене зателефонував Мурав’я А.М. і сказав, що його примусили написати розписку про те, що він не має ніяких претензій до підприємства ТОВ «Забудова».

На моє прохання пояснити, що відбувається, він розповів наступне:

До нього на робоче місце прийшов директор Золотоперий М.В. в супроводі п’ятьох чоловік, також з ними був Брей П.С. Один із чоловіків підійшов, пред’явив посвідчення працівника міліції, представився працівником Київського УБОЗу, і почав погрожувати, що як що Мурав’я А.М. не відмовиться від претензій стосовно заробітної плати до підприємства ТОВ «Забудова», то тоді йому напхають наркотиків в кармани і посадять його без проблем. Під тиском примусили написати розписку, що претензій до ТОВ «Забудова» не має. Також він розповів, що бачив, як ці ж люди заставили Брея П.С. написати розписку, що і він не має ні яких претензій до підприємства ТОВ «Забудова».

Я зателефонував до Супрун С.А. і він мені розповів, що до нього також підходив директор і взяв з нього розписку, що він немає ні яких претензій до підприємства ТОВ «Забудова», але каже, що розписку написав «добровільно».

Наступного дня я зателефонував Брею П.С. і запропонував заїхати в офіс профспілки і розповісти, як все було на справді, і запитав, чи отримав він заробітну плату. Брей П.С. відповів, що заробітну плату не отримав, що він їде с Києва бо боїться і не хоче ніяких проблем. Цього ж дня Мурав’я А.М. розповів, що до нього в ранці подзвонив прораб ТОВ «Забудова» Добровольський С.М. і погрожував йому тим, що його посадять.

Через декілька днів я зустрівся з директором ТОВ «Забудова» Золотоперим М.В., який сказав, що нічого не знає про погрози, але підтвердив, що дійсно має розписки від Брея П.С., Супруна С.А. і Мурав’я А.М. і те, що вони у нього працюють.

Прошу притягнути до відповідальності згідно чинного законодавства керівництво підприємства ТОВ «Забудова» та співробітника міліції, який погрожував членам нашої профспілки.

З повагою,

Голова ППО «Серп і Молот» КМПС «Захист праці» Махинько В.В.

Одна відповідь to “Звернення “Захисту праці” до Голови СБУ з приводу перешкоджання міліціонерами профспілковій діяльності на будівництві аеропорту “Бориспіль””

  1. […] Заява КМПС “Захист праці”: https://zahist.wordpress.com/2011/07/08/zayava-porushennya/#more-683 […]

Залишити відповідь

 
